30 September 2010

Aktiviti Pasca-UPSR

Para pelajar tahun 6 yang telah habis menduduki Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) telah mengisi masa mereka dengan pelbagai aktiviti yang menarik, antaranya ialah, projek membina Wakaf Ilmu, Taman Serangga, Kolam Ikan. Selain itu, mereka juga telah membantu guru-guru dan staf sokongan dalam projek Spring Cleaning yang lalu dalam aktiviti Pelupusan Buku Teks.
Kolam Ikan / Fish Pond


Taman Serangga


Wakaf Ilmu

Pelupusan Buku Teks Lama

Selepas ini, aktiviti yang bakal berlansung bagi pelajar tahun 6 ialah Pertandingan Futsal, Lawatan Sambil Belajar, dan Perkhemahan Bersepadu Unit Beruniform gabungan PKRS dan Persatuan Pengakap yang turut melibatkan pelajar tahun 4 dan 5.
Pelajar tahun 6 juga turut mendapat peluang mempelajari Internet di makmal komputer setiap hari selasa bermula 18 Oktober yang lepas sebagai sebahagian aktiviti berkenaan Schoolnet yang telah berjalan selama lebih dua bulan.
Diharapkan pelajar tahun 6 dapat membawa kenangan manis di sekolah ini sebelum melangkah ke alam sekolah menengah. Sumbangan anda kepada sekolah amat dihargai dan selamat maju jaya.
...TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI LAMAN BLOG SK PATUNG...